Повернення товару

Для того, щоб здійснити повернення або обмін товару, необхідно оформити заявку, відправивши повідомлення на електронну пошту [email protected]


У заявці необхідно вказати:

1. Номер замовлення.

2. ТТН, за якою було відправлено замовлення.

3. Дату отримання замовлення.

4. ПІБ та номер телефону, зазначені при оформленні замовлення.

5. Детально описати причини, через які оформляється повернення або обмін товару (текстовий опис, фото, відео).

Перш ніж оформляти заявку, будь ласка, ознайомтеся з умовами обміну/повернення товарів, представлених на цій сторінці нижче.



Правила повернення товарів та коштів для роздрібного покупця

Товари, придбані в інтернет магазині LikeBags, підлягають поверненню та/або обміну згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».

Повернення або обмін товару протягом 14 днів можливе виключно в тому випадку, якщо товар не використовувався, було збережено товарний вигляд, а також збережено та не пошкоджено заводське пакування.

Якщо товар має механічні пошкодження або сліди використання, повернення чи обмін неможливе.

Обов'язково перевіряйте товар на наявність механічних пошкоджень при отриманні транспортної компанії. Якщо Ви виявили якісь дефекти товару – не забирайте посилку зі складу транспортної компанії. У такому разі Вам необхідно оформити відмову через пошкодження товару при доставці. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання товару зі складу транспортної компанії неможливо буде висунути претензію за пошкодження товару.

 

Порядок обміну чи повернення товару належної якості для роздрібного покупця

Роздрібний покупець має право оформити обмін товару або повернення (товару та коштів) протягом 14 днів із моменту отримання товару. Обмін товару здійснюється у разі наявності аналогічного чи схожого товару (заміна обов'язково попередньо узгоджується з покупцем).

Транспортні витрати з повернення чи обміну товарів належної якості провадяться за рахунок покупця. Відправка повинна бути оформлена без послуги післяплати.

Перед відправкою покупець повинен зв'язатися з нашою компанією, залишивши відповідну заявку через Viber за номером 380 50 057 6157

Після отримання та перевірки повернутий товар продавець зобов'язується протягом 5 робочих днів відправити покупцю повернення коштів або товар на обмін. Кошти можуть бути повернені на банківський рахунок або на рахунок мобільного телефону - на вибір покупця.

 

Порядок обміну чи повернення товару неналежної якості для роздрібного покупця

Для повернення товару неналежної якості покупцеві потрібно зв'язатися з нашою компанією будь-яким зручним способом, використовуючи контакти, вказані у відповідному розділі меню, та детально описати дефект товару. Після отримання товару продавець зобов'язується виправити дефект або здійснити обмін товару протягом 7 робочих днів. У разі відсутності складі аналогічного товару, продавець зобов'язується здійснити повернення коштів покупцю.